Spørgsmål og Svar

Jeg vil gerne bytte min valgfri dagsbillet til en anden weekend

  • Det er ikke nødvendigt at bytte billetten, du er velkommen, den weekend du ønsker .

Skal jeg betale for mit barn?

  • To børn under 14 år har gratis adgang til messen sammen med en voksen.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Der er gratis adgang for din handicaphjælper (med en betalende voksen), hvis vedkommende har gyldigt ledsagerkort.

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har ikke modtaget mine billetter med posten

  • Hvis du har betalt for at få dine billetter tilsendt med posten, kan der gå op til 5 hverdage, inden du modtager dem.
  • Hvis de 5 hverdage er overskredet, bedes du sende en mail tilsupport@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Jeg har en invitationskode

  • Invitationskoden gælder kun til dagsbilletter - ikke til partoutkort.
  • Vælg dine dagsbilletter, læg dem i indkøbskurven, hvor du indtaster din kode - husk at klikke 'Bekræft'.
  • Herefter tilpasses billettens pris.

Til dig der skal passere Storebælt

  • Få rabat på entrebilletten og på hjemtursbilletten over Storebælt, når du skal besøge BOAT SHOW
  • Gå på Storebælts hjemmeside, tryk Bestil Bizz og derefter Bliv medlem af Club Storebælt. Følg Storebælts anvisninger - udfyld og print din Voucher og medbring den til messen. Kør igennem BroBizz-banerne på udturen, hvor du betaler normalpris med din Brobizz.
  • Fremvis din Voucher i MESSE C ved billetkøbet og spar 20% på entréen. Ved køb af entrébilletten online opnår du rabatten ved at benytte invitationskoden ”STORE”. Ved fremvisning af din Voucher i MESSE C’s Information kan du købe en hjemtursbillet over Storebælt til reduceret pris inden du forlader BOAT SHOW.

Jeg vil gerne købe via EAN faktura

  • Dette kan ske ved at henvende sig til Dorthe Lauritsen i MESSE C på mail dl@messec.dk.

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Kan jeg vise billetten på min mobil

  • Ja, hvis du har en nyere mobiltelefon, kan vi scanne QR koden, så du ikke behøver at printe billetten ud.
  • Vi anbefaler, at hver deltager har sin egen billet på mobilen, så går scanningen hurtigere.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

 

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for at billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Er du forhindret?
prøv Buymyticket

Hvis du er forhindret i at bruge dine billetter, kan du sælge dem til andre interesserede på buymyticket.dk. Det er helt gratis!

Få de gode nyheder først